maspy
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

يكي از خدمات مجموعه كه داراي اهميت زيادي بوده و بسيار مقرون به صرفه مي باشد، اجاره ديزل ژنراتور است.

ديزل ژنراتور يكي از رايج ترين تجهيزات توليد برق و جريان الكتريسيته به شمار مي آيد كه كاربردهاي زيادي دارد.

از ديزل ژنراتور زماني كه نياز به دسترسي به برق شهري نيست يا دچار قطعي برق شده ايم استفاده مي كنيم.

ديزل ژنراتورهاي بزرگ جهت استفاده در صنايع مختلف و ديزل ژنراتورهاي كوچك جهت استفاده در مصارف خانگي مي باشد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۶:۴۸ ] [ admin ]

اگر اين اضطراب استاندارد باشد كاملاً مفيد و لازم است، ولي اگر اين استرس از ميزاني كمتر باشد باعث كاهش تمركز دانش‌آموزان و دانشجويان مي‌شود و در صورتي كه اضطراب از حدي بيشتر باشد افراد نمي‌توانند درس بخوانند و از نظر فكري فلج مي‌شوند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۰۵:۲۷ ] [ admin ]

شغل وكالت يكي از حساس ترين و موجه ترين مشاغل در سطح جهان شناخته شده است. اين شغل قدمتي ديرينه داشته و از ديرباز به عنوان والاترين مشاغل طبقه بندي مي شده است. بر اساس تعريف وكالت، هر فردي قادر است فرد ديگري را به عنوان نمايده در رسيدگي به امور خود معين نمايد. البته فردي كه داراي صلاحيت هاي لازم بوده و قادر به انجام فعاليت هاي حقوقي و اجرايي باشد. قانون مدني ايران هم تعريفي مشابه دارد. در ضمن وكلا مشاوره حقوقي به افراد مي دهند و به عنوان نماينده آن ها در دادگاه ها و دادسراها و مراجع قضايي شركت مي كنند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۲:۰۳ ] [ admin ]

در فصل زمستان به علت سرما و خشكي هوا پوست رطوبت خود را از دست مي دهد. ولي مراقبت از پوست در زمستان چگونه است؟ آيا اطلاعاتي در اين زمينه داريد؟ آيا فكر مي كنيد كرم هاي مرطوب كننده و سرم هاي پوست به تنهايي در مراقبت از پوست در زمستان كافي است ؟


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۵۹:۰۳ ] [ admin ]

كلمه استوك به لاتين به معناي كالاهاي ذخيره شده در انبار مي باشد اما در كشور ما به لپ تاپ ها و كيس هاي كاركرده و دست دوم، استوك مي گويند. گاهي اوقات اين دستگاه ها مدت زمان زيادي هم كار نكرده اند و حتي گاهي به مدت چند ساعت كار كرد داشته اند، اما به دليل اينكه از حالت آكبند بودن در آمده است و شركت ديگر قادر نيست آن را به عنوان كالا ي دست اول به فرو ش برساند در دسته كالاهاي استوك قرار مي گيرند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۸:۱۷ ] [ admin ]

مرحله سخت و پرزحمت كاهش وزن را براي رسيدن به تناسب اندام طي كرده ايد حالا نوبت انتخاب راهي است براي لاغر ماندن ، راهي كه چند توصيه ي ساده لازمه ي آن است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۶:۴۶ ] [ admin ]

ژل رويال چيست ؟ خواص ژل رويال يا شاه انگبين ، يكي از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسيله ي غدد مغذي زنبوران كارگر در روز هاي اوليه ي زندگي ترشح مي شود ، بدين ترتيب كه زنبوران عسل كارگر بين سن پنج تا دوازده روزگي مي توانند ژل رويال ترشح كنند .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۴۵:۰۷ ] [ admin ]

آرايشگاه گيسوم از بهترين آرايشگاه هاي شهريار ، آرايشگاه گيسوم در محدوده شهريار يكي از بهترين سالن هاي زيبايي در آن محدوده مي باشد . اين سالن داراي بهترين و بروز ترين خدمات زيبايي زير نظر متخصصين مجرب با 10 سال سابقه درخشان در منطقه شهريار است كه تمام هدف اين سالن زيبايي ارائه خدماتي با كيفيت و حرفه اي به شما خانم هاي زيبا و عزيز مي باشد .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۰:۳۸ ] [ admin ]

سقراط فيلسوف يونان كلاسيك اهل آتن و يكي از بنيان گذارترين فلسفهٔ غرب بود. افكار سقراط متوجه مفهوم انسانيت بود و سقراط اعلام كرد كه بايد جهان شناسي را كنار گذاشت و به انسان بازگشت، شعار سقراط خودت را بشناس بود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۵۸:۴۷ ] [ admin ]

مركز چشم پزشكي در شرق تهران ، مركز چشم پزشكي دكتر اختيار شياركار در شمس آباد واقع شده است . دكتر اختيار شياركار جراح و متخصص بيماري هاي چشم است . اين مركز چشم پزشكي از بهترين چشم پزشكي هاي موجود در شرق تهران است .

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۴:۱۳ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب