maspy
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

توليد جوراب ، جوراب يكي از پوشاك مهم براي هر فردي است كه از قدمتي ديرينه برخوردار است. امروزه توليد جوراب يك صنعت بسيار بزرگ به شمار مي‌آيد كه در آن توليد جوراب ها به صورت تخصصي تر صورت مي گيرد. به گونه اي كه براي ورزش، مدرسه، خواب، بازي كردن، كارهاي صنعتي، كار كردن و غيره انواع مختلفي از جوراب ها توليد شده و به بازار عرضه مي شود.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۷:۰۸ ] [ admin ]

هر انساني در هر برهه از زندگي اش به محبت نياز دارد و اين نياز در كودكي اهميت ويژه اي دارد اما والدين بايد ابتدا نحوه محبت كردن به فرزندشان را بدانند تا ناخواسته با رفتارهايشان كه با عنوان رفتارهاي محبت آميز قلمداد مي شود، به او آسيب نزنند. در حقيقت، محبت كردن اصولي دارد كه دانستن آن به والدين كمك مي كند به گونه اي با فرزندانشان رفتار كنند كه آنها را مستقل بار بياورند. در اين مطلب با نكات كاربردي در اين زمينه آشنا مي شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۳۵:۴۵ ] [ admin ]

لوله برق ، آيا مي دانيد لوله برق چيست؟ در تعريف لوله برق بايد گفت كه در زبان انگليسي اين لوله به كاندوئيت معروف مي باشد. كاندوئيت در واقع به معناي كانال بوده و به معني مجرا و معبر است. در كشورهاي غربي اين لوله ها چه به صورت فلز و چه به صورت غير فلز با نام كاندوئيت شناخته مي‌شوند. ولي در بازار كشور ما منظور از لوله كاندوئيت در واقع همان لوله هاي سه متري است كه دو سر جدار نازك دارد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۴:۰۳ ] [ admin ]

اگر كتري استيل، سماور يا چاي‌ساز شما جرم گرفته است، مي‌توانيد مقداري سركه را با آب داخل كتري يا سماور ريخته و بگذاريد بجوشد. با اين كار جرم كتري يا سماور گرفته مي‌شود. هر چقدر كه جرم زيادتر باشد سركه بيشتري لازم است و مدت زمان جوشاندن هم بايد بيشتر باشد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۲:۴۲ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب