maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

می گردد و ماده ای قابل اشتعال است. نقطه اشتعال این حلال در حدود منفی ده درجه سانتیگراد و معادل چهارده درجه فارنهایت است و به همین جهت، میزان اشتعال پذیری آن بسیار بالا است و از این نظر می تواند خطرناک باشد.

در خصوص بوی متیل استات باید بگوییم که این ماده عموما دارای رایحه ای ملایم و مطبوع است که بوی برخی از انواع چسب ها و پاک کننده های لاک را تداعی می کند. از دیگر ویژگی های متیل استات می توان به میزان سمیت کم و سرعت تبخیر بالای آن اشاره کرد که این ماده را برای استفاده در صنایع گوناگون مناسب ساخته است.

این حلال در دمای اتاق در حدود بیست و پنج درصد قابلیت حل شدن در آب را دارد، اما این در حالی است که هر چه دما افزایش پیدا کند، میزان انحلال پذیری این ماده در آب نیز بیشتر می شود.
متیل استات چه تفاوتی با استون دارد؟
برخی از افراد تصور می کنند که متیل استات همان استون است. در حالی که این طور نیست. متیل استات و استون دو ترکیب متفاوت هستند که کاربردهای مشابه زیادی دارند. متیل استات برخلاف استون بوی کمی دارد و یک گزینه ی عالی برای استفاده در مبلمان و خودرو می باشد. این ماده در انواع لوازم آرایشی مانند عطرها، پاک کننده های لاک و ناخن به کار می رود. می توان گفت که متیل استات به علت نقطه اشتعال بالا و خواص آبگریزی که دارد، بهتر از استون می باشد.
فروش متیل استات | متیل استات | خرید متیل استات
فروش متیل استات توسط بازرگانی آبان شیمی و به صورت عمده و جزئی انجام می شود. اگر به دنبال خرید متیل استات با بهترین قیمت و کیفیت هستید، با کارشناسان آبان شیمی در ارتباط باشید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۵۲:۰۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب