maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

شرکت تولیدی بازرگانی سینا تجهیز با تولید دستگاه های تقطیر و گلاب گیری ، از مرغوب ترین دستگاه های تقطیر ایرانی و بهترین برندهای روز دنیا ، جوابگوی نیازهای متنوع شما خواهد بود . دستگاه گلاب گیری صنعتی وسیله است که وارداتی بوده و تمام استیل نگیر کف مخزن از چدن و جنس کندانسور از کربن استیل و پمپ آب نیز دارد بازده ای این دستگاه تقطیر صنعتی یا دستگاه گلاب گیری کارگاهی بسیار بالاتر از نوع گلاب گیر خانگی می باشد .


این شرکت دارای انواع مختلفی از دستگاه های تقطیر در اندازه های کم حجم تا اندازه های بزرگ می باشد . دستگاه تقطیر در سایز ها و ظرفیت های مختلف برای گلاب گیری ، عرق گیری و تقطیر از گیاهان معطر و غیره ، با امکانات ساده با کارائی بالا و قابل استفاده روی شعله گاز ، شعله بخاری و اجاق برقی می باشد . دستگاه گلابگیری یا دستگاه تقطیر دارای واشر سیلیکنی نسوز صنایع غذایی می باشد و چهار گیره فلزی نگه دارنده دارد که با بسته شدن گیره ها هیچ بویی و بخاری از دستگاه گلاب گیری خارج نمی شود و آبندی کامل است و نیازی به خمیر گرفتن یا پارچه نخی بستن ندارد .

 دستگاه گلاب گیری با قیمت مناسب را از ما بخرید . 

ویژگی های استفاده از دستگاه گلاب گیر صنعتی:
کافی است آب و گیاه مورد نظرتان را داخل دستگاه ریخته و درجه را تنظیم کنید و منتظر تولید عرق بمانید.

توسط دستگاه عرق گیری می توانید انواع عرقیجات گیاهی از جمله : گلاب ، آویشن ، آلوئه ورا ، بابونه ، برگ گردو ، بیدمشک ، چهار عرق ، دارچین ، شوید ، پونه و … تولید کنید .

بازدهی دستگاه های تقطیر AG 70 درصد می باشد .

کسب و کاری پردرآمد برای مغازه و فروشگاه خود ایجاد می کنید .

از دستگاه تقطیر به عنوان تفکیک مایعاتی که نقطه جوش متفاوتی دارند استفاده می شود و همچنین جهت تفکیک ترکیبات پیچیده ای که نقطه جوش پایین دارند استفاده می شود این دستگاه با دماهای جوش متفاوت مایع های گوناگون عمل می کند . دستگاه تقطیر صنعتی در اندازه های مختلف وجود دارد ما طیف وسیعی از دستگاه های تقطیر را برای شما در این فروشگاه گرد آوری کرده ایم ، انواع دستگاه تقطیر را با قطعاتی با کیفیت بالا برای شما عرضه می کنیم تنها با یک تماس می توانید سفارش خود را ثبت نمایید .

دستگاه تقطیر صنعتی :
دستگاه تقطیر صنعتی ، تقطیر فرایند جداسازی اجزا یا مواد از مخلوط مایع با استفاده از جوش و میعان انتخابی است. تقطیر ممکن است منجر به جدایی کاملاً کامل شود (تقریباً اجزای تقریبا خالص) ، یا ممکن است جدایی جزئی باشد که غلظت اجزای انتخاب شده در مخلوط را افزایش می دهد. در هر دو حالت ، فرایند از اختلافات در نوسانات نسبی اجزای مخلوط استفاده می کند. در شیمی صنعتی ، تقطیر یک عمل واحد با اهمیت جهانی است ، اما این یک فرایند جداسازی فیزیکی است ، نه یک واکنش شیمیایی.

دستگاه تقطیر صنعتی جدید :
دستگاه تقطیر صنعتی جدید ، تقطیر یک روش مؤثر و سنتی از نمک زدایی است.در صنعت سوخت های فسیلی ، تثبیت روغن نوعی تقطیر جزئی است که باعث کاهش فشار بخار روغن خام می شود و از این طریق باعث می شود تا از نظر ذخیره و حمل و نقل و همچنین کاهش انتشار جوی هیدروکربنهای فرار ایمن باشد. در پالایشگاههای نفت ، تقطیر یک دسته اصلی کار برای تبدیل نفت خام به سوخت و ذخایر مواد شیمیایی است. پالایش روغن شامل مصرف ماده اولیه مانند روغن خام و تقطیر یا تصفیه آن در بخش های قابل استفاده و محصولاتی مانند بنزین ، نفت سفید و حتی پلاستیک است.

دستگاه تقطیر صنعتی دست دوم :
دستگاه تقطیر صنعتی دست دوم ، این کار با گرم کردن روغن خام و تخلیه مایعات و بخارات حاصل از آن در برجها انجام می شود. در داخل برج ها ، مایعات با توجه به وزن و نقطه جوش از یکدیگر جدا می شوند. هنگامی که نفت خام تقسیم کسری می شود ، می توانید سوخت و مواد اولیه مختلفی را که در ارتفاعات مختلف در برج تقطیر تولید می شود ، مشاهده کنید. مولکول های کوچک که نقاط جوش کم دارند ، بسیار فرار هستند ، به راحتی جریان می یابند و مشتعل می شوند که به راحتی مانند گازها و بنزین به بالای برج بالا می روند. مولکول های بزرگتر با نقاط جوش زیاد که زیاد فرار نمی کنند و به راحتی جریان نمی یابند یا به آتش نمی روند ، در ته برج شامل سوخت و روغنهای دیزل و همچنین نفت قرار می گیرند .

منبع : کتاب نقره ای 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۲۶:۳۵ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب