maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

از طرفی به علت جوش خوردن به فک، تبدیل به دندان های دائمی می شوند. شما می توانید بدون نگرانی از لغزش دندان درون دهانتان، صحبت کنید. ثابت بودن ایمپلنت درون دهان شما موجب می شود تا دردسر دندان های مصنوعی را نداشته باشید. با ایمپلنت دندان می توانید به راحتی و بدون احساس درد غذا بخورید. یکی دیگر از مزایای ایمپلنت دندان، افزایش اعتماد به نفس شما است. کاشت دندان تاثیر بسزایی در زیبایی لبخند شما دارد و باعث می شود تا حس بهتری داشته باشید. از دیگر مزایای کاشت دندان می توان به بهبود سلامت و بهداشت دهان، جلوگیری از تحلیل سایر دندان ها، طول عمر و ماندگاری بالا و ... اشاره کرد. اگر شما هم تمایل دارید تا برای جای خالی دندان های از دست رفته ی خود از ایمپلنت استفاده کنید با مرکز ایمپلنت در شمال تهران تماس بگیرید. شماره های موجود در آگهی متعلق به مرکز ایمپلنت در شمال تهران می باشند.

بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران


بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران توضیحات لازم را در مورد ایمپلنت به شما ارائه می دهد. او با بررسی وضعیت دندان های شما عنوان می کند که آیا ایمپلنت برای شما مناسب است یا نه. در شرایط وجود یک یا چند جای خالی در دندان های خود، رشد کامل استخوان فک، داشتن استخوان های مناسب برای نگهداشتن یا پیوند استخوانی با ایمپلنت، داشتن بافت های دهانی سالم، بهره مندی از سلامت عمومی برای جوش خوردن استخوان با ایمپلنت، عدم تمایل یا وجود مشکل برای استفاده از دندان مصنوعی می توان از ایمپلنت دندان استفاده کرد. بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران به شما توصیه می کند تا برای اینکه بتوانید بهتر صحبت کنید، زمان کافی را برای این پروسه در نظر بگیرید. علاوه بر این از کشیدن سیگار خودداری نمایید. برای کاشت دندان لازم است تا بیش از 3 نوبت به بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران مراجعه کنید. البته ممکن است در صورت مناسب بودن شرایط، این مدت زمان کاهش یابد. برای ارتباط با بهترین دکتر ایمپلنت در شمال تهران با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.
دکتر مهدی کریمی

جراح دندانپزشک به شماره نظام پزشکی ۱۲۷۹۳۸ می باشند ایشان بعد از فارغ التحصیلی در سال ۱۳۸۹ به منظور افزایش دانش و تخصص خود در اکثر دروه های زیبایی و ایمپلنت دندانی شرکت نموده اند.
ایشان دارای مدرک فلوشیپ زیبایی از دانشگاه Genova ایتالیا و عضو ITI(international team for implantology) می باشند همچنین در حال حاضر دوره فلوشیپ لیزر (Laser) دندانپزشکی از دانشگاه Aachen آلمان را می گذرانند.


خدمات:
☆ایمپلنت دندان(اشترومن سوئیس) با روکش تمام سرامیک ( CAD-CAM)
☆طراحی لبخند (Smile design)
☆ لمینیت های (veneers) سرامیکی
☆ لمینیت های (veneers)کامپوزیتی
☆روکش های تمام سرامیک (زیرکونیا و Emax)
☆درمان زیبایی لثه(اصلاح تیرگی ها و فرم لثه)
☆ترمیم های سرامیکی ساخته شده با تکنولوژی CAD-CAM (اینله وآنله)
☆ ترمیم های کامپوزیتی(هم رنگ دندان)
☆دندانپزشکی پیشگیرانه

درمان های دندانپزشکی در محیط آرام و بدون درد و با رعایت اصول استریلیزاسیون انجام می شود.

ایمپلنت در شمال تهران با بررسی وضعیت دندان های بیمار آغاز می شود. یعنی دندانپزشک در گام اول به بررسی شیوه کشیده شدن دندان، وضعیت فضای خالی ناشی از کشیدن دندان، سنجش تراکم استخوان محل ایمپلنت و سلامت عمومی بیمار می پردازد. اگر مشکلی در این موارد وجود نداشته باشد، کاشت ایمپلنت را انجام می دهد. در صورت وجود هر گونه مشکل، ابتدا باید آن را رفع کرد. اگر قصد دارید تا ایمپلنت انجام دهید، بهتر است 4-2 ماه پس از کشیدن دندان اقدام به کاشت کنید. این بازه ی زمانی به عنوان بهترین زمان برای کاشت دندان شناخته می شود. در این دوره، بافت استخوان فک بهبود پیدا کرده است و آمادگی بیشتری برای پذیرش ایمپلنت را دارد. البته امکان کاشت دندان از لحظه ی کشیدن آن وجود دارد ولی شرایط آن متفاوت است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۰۷:۴۰ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب