maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

درمان مشکلات و اختلالات سلامت روانی و رفتاری در کودکان و نوجوانان تخصص دارد.

معمولا روانشناس بالینی کودک تمرکز زیادی بر پیشگیری از بروز مشکلات دوران کودکی دارد. اغلب روانشناسان تلاش می‌کنند تا از بروز مشکل پیشگیری کنند یا اینکه قبل از شدت پیدا کردن مسئله، آن را رفع کنند. روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس برای کمک به کودکان از روش‌های درمان روان‌کاوانه، رفتاردرمانی، دارودرمانی، آموزش مدیریت تربیتی، بازی‌درمانی، درمان شناختی- رفتاری، گروه درمانی، خانواده درمانی و طب رفتاری اطفال استفاده می‌کند.

او در زمینه مسائل مرتبط با ژنتیک، اختلالات یادگیری، رشد زبان، مسائل و اختلالات شخصیت و رشد و تربیت شناختی، جنسی و اجتماعی کودک به مطالعه می‌پردازد. روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس قادر است به حل مشکلات کودکان کمک کند. معمولا این مشکلات در اثر مسائل خانوادگی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به وجود می‌آیند.

یک روانشناس بالینی می‌تواند ناتوانی و تاخیرهای رشدی و یادگیری کودکان را ارزیابی و درمان کند. همچنین به مدیریت مسائل رفتاری کودک و خانواده وی بپردازد. از دیگر فعالیت‌های روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس می‌توان به انجام تست‌های روانشناسی حوزه کودک، مدیریت استرس، نقایص شناختی، درمان مسائل روانی، شناختی، عاطفی، رشدی، رفتاری و… اشاره کرد.

به طور کلی، روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس نیازهای اساسی روانشناختی کودک و نوجوان را درک می‌کند. او چگونگی تاثیر خانواده بر کودک را تحت نظر دارد. علاوه براین، اختلالات روانی و رفتاری، سازگاری اجتماعی و عاطفی و فرایندهای رشدی کودک را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در نهایت بهترین روش را برای درمان کودک به کار می‌گیرد.

همان‌طور که می‌دانید کودکان قشر حساسی هستند. برخی از آنها کم صحبت می‌کنند و علائم لجبازی و پرخاشگری را از خود نشان می‌دهند. روانشناس بالینی کودک در تهرانپارس با مهربانی و همدلی می‌تواند یک ارتباط موثر با کودک برقرار کند. رفتار دوستانه او باعث جلب اعتماد کودک می‌شود. برقراری یک ارتباط دوستانه تاثیر بسزایی در پیشرفت روند درمان دارد.

روانشناس کودک در تهرانپارس
روانشناس کودک در تهرانپارس به مطالعه مراحل رشد و خصوصیات رشدی و رفتاری کودکان در هر سنی می‌پردازد. او روش صحیح تربیت و رفتار با کودک را می‌داند و اطلاعات و مهارت زیادی در زمینه مسائل تربیتی و پرورشی مناسب کودک دارد. بهترین روانشناس کودک در تهرانپارس می‌تواند در حوزه های مختلفی مانند فرزندپروری، خلاقیت، اعتماد به نفس و… به والدین آموزش دهد. روانشناس کودک تحولات و تغییرات جسمی، روانشناختی، عاطفی و عملکرد اجتماعی کودک و نیازهای او را مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین خدمات بهترین روانشناس در تهرانپارس این است که اثربخش‌ترین روش‌های تربیتی و مفیدترین سبک فرزندپروری را به والدین آموزش می‌دهد. همچنین به آنها کمک می‌کند ارتباط بهتری با فرزندان خود داشته باشند. روانشناس کودک به مطالعه و بررسی مسائل روانی، شناختی، عاطفی، رشدی و رفتاری کودکان و نوجوانان می‌پردازد. علاوه بر این میزان آسیب‌پذیری های بیولوژیکی و مشکلاتی مانند نقص‌های شناختی، استرس، مشکلات اجتماعی و نحوه مواجهه با تغییرات رشدی را مورد ارزیابی و درمان قرار می‌دهد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ دی ۱۴۰۲ ] [ ۰۳:۲۶:۱۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب