maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

 به همین منظور در ادامه این مطلب بهترین بازی های پلی استیشن 4 را معرفی کرده‌ایم که هم اکنون می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. البته همان‌طور که گفتیم، بازی‌های PS4 بسیار زیاد هستند و در این لیست بازی‌هایی انتخاب شده‌اند که روی کنسول پلی‌استیشن 4 بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان ارائه می‌کنند.

پلی استیشن و سونی بیشتر با بازی God of War شناخته می‌شوند و God of War 2018 احتمالاً بهترین بازی است که می‌توانید روی پلی استیشن 4 خود آن را تجربه کنید.

 


سونی جهان‌، شخصیت‌ها و گیم‌پلی این بازی انحصاری را به قدری دقیق و با جزئیات طراحی کرده است که از آن به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند سال گذشته یاد می‌شود. همه چیز از داستان اصلی گرفته تا مأموریت‌های جانبی این بازی، قدرت فوق‌العاده و خیره‌کننده پلی استیشن 4 در نمایش محتوا را نشان می‌دهد.

 


پس از اینکه نسخه‌های کلاسیک God of War داستان اساطیر یونان را نشان می‌داد، این‌بار سونی تصمیم گرفت تا در ریبوت بازی نمادین خود، به سراغ اساطیر نورس و اسکاندیناوی برود که اتفاقاً تجربه آن به شدت جذاب و پیشنهاد‌شده است. به‌سادگی می‌توان از God of War به‌عنوان بهترین بازی پلی استیشن 4 یاد کرد.

The Last of Us Part 2 بازی بزرگ دیگری است که برای پلی استیشن 4 منتشر شده و اوج هنرنمایی‌های یک استودیو در داستان‌سرایی از طریق بازی‌های ویدیویی را نشان می‌دهد.

 


فرنچایز The Last of Us بدون شک یکی از موفق‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ محسوب می‌شود که علاوه بر جوایز متعدد، با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدان و بازیکنان نیز مواجه شده است. نسخه ابتدایی این بازی سال 2013 برای پلی استیشن منتشر شده بود و یک سال بعد (2014) برای پلی استیشن 4 منتشر شد. داستان نسخه دوم، وقایع پنج سال پس از بازی The Last of Us Part 1 را نشان می‌دهد و در آن بازیکنان یک‌بار دیگر می‌توانند نقش «الی» و «جوئل» را ایفا کنند.

 


از The Last of Us Part 2 می‌توان به‌عنوان یکی از پیچیده‌ترین بازی‌های چند سال گذشته هم یاد کرد که در آن به‌خوبی و هم‌زمان از سیستم‌های مخفی‌کاری و اکشن استفاده شده است.

Bloodborne یک بازی اکشن ترسناک و بسیار دشوار و سخت است که توسط شرکت فرام‌سافتور، یعنی خالق Elden Ring و Dark Souls به‌عنوان اولین انحصاری فوق‌العاده کنسول PS4 ساخته شده است.

 


در این بازی، بارها و بارها با دشمنان مبارزه می‌کنید، کشته می‌شوید و این روند چندین و چندین‌بار تکرار خواهد شد. در واقع همان‌طور که می‌دانید، بازی‌های فرام‌سافتور به سخت‌بودن مشهور هستند و Bloodborne از این قاعده نیز مستثنی نیست. در هر نقطه از شهر تاریک بازی، با یک نوع جانور عجیب‌و‌غریب مواجه خواهید شد که داستان پیچیده‌ای را پنهان کرده است.

 


Bloodborne به‌راحتی یکی از بهترین بازی‌های پلی استیشن 4 است که هم‌اکنون می‌توانید آن را تجربه کنید. محبوبیت بازی به قدری زیاد است که هم‌اکنون بسیاری از طرفداران آن منتظر نسخه جدید بازی هستند.

Death Stranding یکی از عجیب‌ترین بازی‌های چند سال گذشته محسوب می‌شود که سال 2019 توسط «هیدئو کوجیما» خالق بازی‌های سری Metal Gear عرضه شد.

 


بنابراین اگر از سبک بازی‌سازی کوجیما لذت می‌برید و به دنبال یکی از چندین بهترین بازی پلی استیشن 4 هستید، بهتر است Death Stranding را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. در این بازی، بازیکنان نقش یک شخصیت به نام «سم بریجز» را ایفا می‌کنند که در یک دنیای پسا آخرالزمانی باید یک محموله مرموز را تحویل دهد.

 


ساخته جدید آقای کوجیما با روایت و داستان آخرالزمانی خود، سؤالات فلسفی زیادی در زمینه زندگی، مرگ و ماهیت قدرت در یک دنیای پسا آخرالزمانی به وجود می‌آورد.

استودیو بازی‌سازی بزرگ یوبیسافت (Ubisoft) بیشتر با سری بازی‌های Assassin’s Creed شناخته می‌شود می‌شود و Valhalla جدیدترین نسخه از این فرنچایز بزرگ است که بازیکنان را به دنیای وایکینگ‌ها می‌برد.

 


اگر با بازی‌های این سری آشنایی داشته باشید، در آن‌ها بازیکنان وارد تمدن‌های باستانی مختلفی از جمله مصر و یونان می‌شوند و در آن‌ها با ماجراجویی‌های جذابی مواجه خواهند شد. سبک اکثر بازی‌های این سری اکشن-ماجراجویی، نقش‌آفرینی و البته مخفی‌کاری است.

 


داستان Assassin’s Creed Valhalla در سال 823 میلادی و هم‌زمان با مبارزه وایکینگ‌ها با بریتانیا روایت می‌شود و در آن بازیکنان نقش یک وایکینگ به نام اِیوُر را برعهده دارند. در مجموع، بازی‌های سری Assassin’s Creed که شامل 12 عنوان مختلف می‌شوند، افت‌وخیز بسیار زیادی داشتند، اما Assassin’s Creed Valhalla یک‌بار دیگر توانست مورد استقبال بسیار خوبی قرار بگیرد.

Devil May Cry 5 یکی از بهترین بازی‌های سری «شیطان هم می‌گرید» است که داستان خانواده اسپارداها را ادامه می‌دهد.

 


در این بازی، بازیکنان همچنان می‌توانستند شخصیت مورد علاقه خود را از بین دانته (Dante) و نرو (Nero) انتخاب کنند، اما این‌بار شخصیت جدیدی با نام «وی» (V) به بازی اضافه شده است. طبیعتاً وجود شخصیت‌های قابل کنترل مختلف به این معنا است که هرکدام از آن‌ها دارای قابلیت‌ها و توانایی‌های منحصر‌به‌فرد خود هستند.

 


شاید بیشتر از هرچیز دیگری در بازی Devil Mar Cry 5 گیم‌پلی آن رضایت‌بخش باشد. در مجموع این بازی یک تجربه زیبا و ارزشمند محسوب می‌شود و اگر هنوز تجربه آن را ندارید، می‌توانید هم اکنون آن را در کنسول پلی استیشن 4 تجربه کنید.

Dreams یک بازی جذاب و بامزه به سبک سندباکس است که بازیکنان با وجود آن می‌توانند شخصیت‌ها، ساختارها، قطعات موسیقی، فیلم‌های کوتاه و تمام محتوایی که می‌خواهند را تولید کنند. با این وجود، برخی از Dreams به‌عنوان یک ابزار توسعه یاد می‌کنند تا یک بازی کامل.

 


بنابراین در بازی Dreams خلاقیت حرف اول را می‌زند که با استفاده از آن می‌توانید دنیای خود را ایجاد کنید. با این حال، مجموعه‌ای از تجربیات مختلف نیز در آن به بازیکنان ارائه می‌شود که به‌صورت مستقیم توسط مدیا مولکول مدیریت می‌شوند و کاربران می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند.

Elden Ring جانشین معنوی سری Dark Souls است که البته ساختار و دنیای کاملاً متفاوتی دارد. بنابراین با یک بازی سولزلایک دیگر مواجه هستیم که بسیار دشوار است.

 


یکی از نکاتی که باعث می‌شود از Elden Ring تحت عنوان یکی از چندین بهترین بازی پلی استیشن 4 یاد کنیم، جهان باز بسیار گسترده و بزرگ آن است که توسط «جرج آر. آر. مارتین» نویسنده کتاب‌های A Song of Ice and Fire ساخته و طراحی شده است. در دنیای بسیار بزرگ بازی، مکان‌های بسیار زیادی برای کاوش و اسرار بسیار زیادی برای کشف وجود دارد و شما به‌عنوان یک ماجراجو در آن بازی می‌کنید.

 


مانند سایر بازی‌های فرام‌سافتور، Elden Ring نیز فوق‌العاده دشوار است و باس‌های بازی می‌توانند با یک ضربه شما را نابود کنند. حتی دشمنان معمولی نیز به‌راحتی می‌توانند شخصیت شما را شکست دهند.

 


https://digiato.com/

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۰۰:۵۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب