maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

  و، یکی از موارد استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای بهداشت افراد است. مزایای استفاده از  درب  شیشه ای اتوماتیک  ، صرفه جویی در انرژی، اصطحلاک پایین، حداقل تولید صدا در استفاده از این درب و... است. این درب دارای موتوری می باشد که با چشمی به کار رفته هماهنگ است و در راستای محور طولی و عرضی قابلیت حرکت را دارند، این درب اتوماتیک انواعی دارد مانند درب اتوماتیک ریلی، درب اتوماتیک کشویی و... .درب های اتوماتیک ریلی نسبت به درب های دیگر کمتر جا می گیرد و فضای کمتری را اشغال می کند، درب های اتوماتیک کشویی عملکرد ساده ای دارند و نصب آن در مکان های عمومی نیاز به باز و بسته شدن زیادی دارند. از اجزای تشکیل دهنده درب شیشه ای می توان اپراتور، باتری، قفل برقی و... را نام برد که، مهم ترین جزء اپراتور می باشد که انواع آن با قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشد، برای سفارش درب های اتوماتیک شیشه ای، حتما با شرکت های معتبر قرار داد ببندید. قیمت درب شیشه ای اتوماتیک  به عوامل، مدل های مختلف درب شیشه ای اتوماتیک، نوع فریم شیشه های درب اتوماتیک ، ابعاد میزان متراژ شیشه، ابجاد طرح بر روی شیشه و... بستگی دارد.

 

درب کرکره ای پارکینگ ، درب هایی که به صورت عمودی باز و بسته می شوند و به طور یک پرده است که از جنس آلومنیوم یا استیل ساخته شده است. برای استفاده از  درب کرکره ای پارکینگ  به این موارد توجه کنید، استفاده از تیغه های پی وی سی چون که سر و صدایی ندارد، استفاده از موتور ساید به خاطر آسانی استفاده در زمان برق رفتن. قطعات تشکیل دهنده درب کرکره ای شیشه ای عبارتند از، تیغه، موتور و خلاص کن آن، پایه، قفل الکترونیکی و... ، شما می توانید با اضافه کردن یک دستگاه به سیستم درب پارکینگ خود را به وسیله تلفن همراه باز و بسته کنید و دیگر نیاز نیست، ریموت را حمل و نقل کنید.   

کرکره برقی ، از جنس آلومینیم ساخته شده است و با موتور کوچک که با باز و بسته شدن در فشار یک دکمه نصب شده است. بسیاری از مکان ها مانند سردر مغازه ها، مراکز تجاری و... مورد استفاده قرار می گیرد و، اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی ریموت، ریل، کنترل پنل، رول، محفظه، تیغه است. کرکره برقی دارای خواص ضد رنگ، کاهش آلودگی صوتی، کاربری آسان، قابلیت استفاده به صورت دستی، قابلیت شستشو، فضای کمی را اشغال می کند، تعمیرآسان و ..است که این موارد از ویژگی های کرکره برقی است. نیروی  محرک کرکره برقی برق می باشد که توسط انواع موتور ساید و توبلار به حرکت درآمده و در صورت قطع برق به صورت دستی کار می کند .شاید دلیل اصلی بسیاری از مردم در نصب کرکره امنیت در محیط زندگی و کار باشد با انتخاب کرکره برقی زندگی و راحتی را به خود ببخشید و، بدانید  کرکره برقی  باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

سایبان برقی  ، یک سقف ثابت یا جمع شونده می باشد که به دیواره های یک ساختمان متصل می شود و به فضاهای تراس، استخر، تالار نمای زیبایی می دهند. پارچه سایبان ها انواع گوناگونی دارند مانند پارچه برزنت، پلی استر با پنبه، پی وی سی و.. می باشند که بنا بر سلیقه و مکان و نوع سایبان از هر یک استفاده می شود، پارچه ها بعد از اندازه گرفتن در مکان مورد نظر نصب می شوند. برخی از انواع  سایبان برقی  ، سایبان چتری، سایبان باکسی، سایبان دو طرفه، سایبان زنجیری و.. است. سایبان چتری مانند یک چتر در باز و بسته شدن عمل می کند، سایبان باکسی دارای یک باکس متصل به دیوار می باشد که هنگام جمع  کردن سایبان در آن قرار می گیرد، سایبان دو طرفه دو سمت برای باز و بسته شدن دارد که هر زمان نیاز بود سمت مورد نظر را جمع یا باز کنید، سایبان زنجیره ای  که در دراخل آنها از زنجیر استفاده شده است .به خاطر داشته باشید همان اندازه که جنس سایبان مهم است، طرزه نصب آن هم بسیار اهمیت دارد.

منبع:  ghasreeamn.com

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۳:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب