maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

وکیل در شهر قدس

وکیل در شهر قدس ، وکلا تحت عناوین مختلف به دادگاه معرفی می شوند به عنوان مثال وکیل انتخابی، وکیل تسخیری، وکیل معاضدتی، وکیل اتفاقی، وکیل سازمانی، وکیل قوه قضاییه، وکیل کارآموز و وکیل حمایتی و غیره. هر یک از این وکلا در حیطه مخصوص به خود بیشتر فعالیت دارند. وکلا به عنوان نماینده موکل خود در دادگاهها حضور می یابند و از حقوق آن ها دفاع می نمایند و امور قید شده در وکالت نامه را پیگیری می کنند. آنها مستندات و مدارک پرونده مربوطه را جمع آوری کرده و در جلسات و مذاکرات دادگاهها شرکت می نمایند. چنانچه در جستجوی وکیل در شهر قدس هستید با شماره های مندرج در این آگهی تماس بگیرید.


وکیل ملکی در شهر قدس

وکیل ملکی در شهر قدس ، یکی از مهم ترین دعاوی حقوقی اختلافات بر سر ملک و اراضی می باشد که ممکن است بین افراد حقیقی و حقوقی پیش بیاید. وکیل مکلی به صورت تخصصی در زمینه دعاوی اموال غیر منقول فعالیت داشته و بر اساس دانش و آگاهی خود قادر است مشکلات از این دست را به طور اصولی و قانونی حل و فصل نماید. وکیل ملکی با اشراف کامل بر آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، موضوع دعوا را بررسی کرده و بر حسب مورد موکل، به دفاع از وی می پردازد. برای مشاوره با وکیل ملکی در شهر قدس با شماره های ما در تماس باشید.


وکیل خانواده در شهر قدس

وکیل خانواده در شهر قدس ، دادگاه های ایران هر ساله میزبان تعداد بیشماری نزاع های خانوادگی می باشد و متاسفانه این درصد رو به افزایش است. طبق آمار بیشترین دعاوی مطرح شده در دادگاهها در زمینه خانواده می باشد. مسائلی مربوط به نفقه، مهریه، اجرت المثل، طلاق، حضانت فرزند و غیره می باشد. افرادی که متاسفانه درگیر چنین مسائلی می شوند دانش لازم را برای دفاع از حقوق خود نداشته و لازم است از یک متخصص و وکیل خانواده کمک بگیرند. برای مشاوره و اخذ نوبت با وکیل خانواده در شهر قدس با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.


وکیل حقوقی در شهر قدس

وکیل حقوقی در شهر قدس ، وکیل حقوقی فردی است که در مسائل حقوقی در دادگاه ها و مراجع قضایی فعالیت می کند. وکیل و مشاور حقوقی قادر است در تمامی مسائل حقوقی مشاوره دهد و موکل خود را راهنمایی نماید. این افراد در انواع حقوق عمومی و حقوق خصوصی حقوق بین لملل دخل و تصرف داشته و به احقاق حقوق موکل خود می پردازند. بسیاری از موسسات حقوقی خدماتی نظیر مشاوره حقوقی تلفنی و یا مشاوره حقوقی آنلاین در اختیار متقاضیان قرار می دهند. در ضمن چنانچه افرادی به علت بضاعت مالی نتوانند وکیل برای خود بگیرند دادگاه در اختیار آنها وکیل قرار می دهد که به آن وکیل تسخیری می گویند. برای مشاوره به وکیل حقوقی در شهر قدس با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


وکیل کیفری در شهر قدس

وکیل کیفری در شهر قدس ، وکیل کیفری قادر است بر اساس دانش و تجربه خود در مسائل مربوط به قتل، توهین، قصاص، سرقت، کلاهبرداری، تهدید، دیه، خیانت در امانت، روابط نامشروع و غیره دخل و تصرف داشته باشد و در محاکم به دفاع از حقوق موکل خود بپردازد. وکیل کیفری باید در زمینه پزشکی قانونی، پلیس عمومی، اسلحه شناسی آگاهی کافی داشته باشد. در ضمن باید در تمامی مسائل و حوادث روز و پرونده های جنایی مطالعات گسترده ای داشته باشد. برای ارتباط با وکیل کیفری در شهر قدس با شماره های مندرج در آگهی تماس بگیرید.

منبع : کتاب نقره ای 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۲:۰۳ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب