maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

سیستم برق خودرو چه بخش هایی دارد؟

خودروها بخش های برقی مختلفی دارند. این بخش ها به نوع خودرو بستگی بسیاری دارد و از مدل به مدل می تواند متفاوت باشد. عمومی ترین و معمول ترین بخش های سیستم برق خودرو شامل موارد زیر هستند:
• مدارات مبوط با باتری و استارت
• مدارات مربوط با سیستم روشنایی
• مدارات مرتبط با شیشه شوی
• مدارات سیستم روشنایی
• مدارات سیستم ها و چراغ های روشنایی
• مدارات تهویه ای
o مدار کولر
o مدار بخاری
چگونه می توان این مدارها را عیب یابی و تعمیر کرد؟
مدارهای برق خودرو بخش های مختلفی دارند. این مدار یک سیستم وسیع و گسترده است و توانایی کارکردن بر روی آن ها کاملاً به مهارت و تجربه نیاز دارد، که البته به دست آوردن آن نیز چندان ساده نیست، مگر آنکه در آموزش های مناسبی شرکت کنید. اگر قصد دارید به یک باتری ساز ماهر تبدیل شوید، بهتر است در دوره های برق خودرو فنی و حرفه ای شرکت کنید.
آیا سیستم برق خودروهای خارجی و ایرانی مشابه یکدیگر هستند؟
سیستم برقکشی خودروهای داخلی و خارجی تفاوت زیادی ندارند. البته این مورد کاملاً به میزان پیچیدگی خودروی مذکور بستگی دارد. برای مثال خودروهایی وجود دارند که آپشن هایی نظیر تنظیم ارتفاع صندلی، گرمکن صندلی، دوربین دنده عقب، اینترنت ماهواره ای و موارد بسیار دیگری دارند. این امر کاملاً به مدل خودرو بستگی دارد.
آیا شغل برق خودرو آینده دار است؟
به قطعیت می توان گفت که بله، چنانچه کسی با علاقه و استعداد و چشمانی باز این حرفه را برای آینده خود برگزیند و تلاش کند از آن برای کسب در آمد استفاده کند و به دنابل پیشرفت باشد، می تواند به پولساز بودن آن امیدوار باشد. البته نباید فراموش کنید که درصورت داشتن مدرک این رشته علاوه بر کار در ایران، در صورت داشتن شرایط مناسب می توانید مجوز کار در کشورهای اروپایی را نیز دریافت کنید.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۰۶:۴۹ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب