maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :


تیزر یک روش کاملا حرفه ای برای ارائه آگهی اعم از تلویزیونی ، رادیویی ، رسانه محیطی و چاپی می باشد.تیزر تبلیغاتی به رفتاری گفته میشود که با کامل نشان دادن ویا کاملا نگفتن حرفی در فرد مقابل کنجکاوی ایجاد کند و او را به فکر فرو ببرد.

تیزر های تبلیغاتی باید چه ویژگی هایی داشته باشند ؟
امروزه تیزرهای خلاقانه و حرفه ای تبدیل به عاملی تأثیر گذار در جذب مشتری و تأثیر گذاری بر مردم شده اند.شما به عنوان مدیر یک مجموعه باید بدانید که در بازار های امروزه رقابت بسیار شدیدی وجود دارد که در آن تنها برندی موفق خواهد بود که بتواند بهتر از سایر مجموعه ها پیام خود را از طریق تبلیغات به مخاطبین انتقال دهد.
هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد یعنی شما باید بدانید که برای کدام قشر از جامعه تبلیغ میکنید برای مثال اگر بخواهید برای نوجوانان تبلیغ کنید باید قالب تیزر با افکار و علایق آنان هم خوانی داشته باشد.
باید به این نکته توجه داشته باشیم که یک تیزر از نظر استراتژیک باید بی نقص باشد و دارای مفهومی خلاقانه باشد وصحیح اجرا شود.
هر تیزر تبلیغاتی باید از چنین ویژگی هایی برخوردار باشد:
استفاده از ایده های خلاقانه و مفهومی
استفاده از جذابیت های ظاهری
استفاده از سرعت مناسب جهت انتقال پیام
ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطبین نه بر اساس سلیقه کار فرما (مخاطب محو(
انواع تیزر های تبلیغاتی:
تیزر های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند و هر کدام در نقش خود تأثیر گذار میباشند.
تیزرهای انیمیشن
تیزرهای رئال
تیزرهای رئال انیمیشن


http://ghabenoghrei.com/tizer.aspx


تیزر های انیمیشن : این نوع تیزر ها امروزه برای تبلیغات مشاغل بسیار مورد توجه قرار گرفته است .
تیزر های رئال : این نوع تیزرها که به صورت یک تبلیغ تلویزیونی و واقعی میباشند به معرفی محصولی به صورت واقعی میپردازند
تیزرهای رئال انیمیشن : به دسته ای از تیزرها گفته می شود که تلفیقی از واقعیت و انیمیشن میباشند یعنی هم از انیمیشن استفاده شده و هم از یک موضوع واقعی.

بررسی مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی :
1- توافق در مورد فیلمنامه با سفارش دهنده
2- انتخاب شرکت سازنده
3-توافق در مورد هزینه ساخت تیزر
4-انتخاب بازیگران( در تیزرهای رئال)
5-تهیه موسیقی (باید توجه داشت که موسیقی توسط یک آهنگساز حرفه ای ساخته شود)
6-تولید ، در این بخش باید کارگردان و عناصر ضروری مشخص شوند.
7-فیلمبرداری که شامل دو بخش میشود که عبارت اند از اجاره استودیو فیلم یا مکانی مناسب برای فیلم برداری ودومی تشکیل یک گروه حرفه ای فیلمسازی.( در تیزرهای رئال)
8-پس از تولید که شامل تهیه افکت های صدا و دیگر افکت های مورد نیاز.
9.صداگذاری ، در صورتی که نیاز به صدایی خارج از تصویر باشد که این کار در مرحله ضبط به صورت مجزا انجام می شود که به شرح زیر میباشد:
1-تعیین صدا، غیر از یکسری صداهای موجود.

2-در برخی موارد تهیه قطعات موسیقی‌آزمایشی.

3-اجاره استودیو و نهایتا ضبط صدا.

10.تدوین که مرحله نهایی کار است و در این مرحله تمامی اجزا تیزر در کنار هم قرار می گیرند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۶:۵۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب