maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

اگر کتری استیل، سماور یا چای‌ساز شما جرم گرفته است، می‌توانید مقداری سرکه را با آب داخل کتری یا سماور ریخته و بگذارید بجوشد. با این کار جرم کتری یا سماور گرفته می‌شود. هر چقدر که جرم زیادتر باشد سرکه بیشتری لازم است و مدت زمان جوشاندن هم باید بیشتر باشد.
لباس های تیره و مشکی رو با چی بشوریم؟
چرخ خیاطی قدیمی بده؛ نو تحویل بگیر!!

 

پلاستیک دور یخچال و فریزر شما بعد از مدتی کثیف یا خشک می‌شود. بهترین راه برای تمیز و نرم کردن آن استفاده از مخلوط جوش شیرین و آب است. مقدار نصف لیوان آب ولرم و یک قاشق مرباخوری جوش شیرین را خوب هم زده و با تکه‌ای پنبه که به این مایع آغشته است، تمام پلاستیک دور یخچال و فریزر را تمیز ‌کنید. با این کار هم پلاستیک دور در یخچال و فریزر شما تمیز می‌شود و هم عمر طولانی‌تری خواهند داشت.

 

برای جدا کردن و پاک کردن آدامس از روی لباس، تکه‌ای یخ روی لکه گذاشته و چند مرتبه به آرامی روی آن بکشید. سپس آدامس را جدا کنید. البته دقت داشته باشید، پارچه لباس آسیب ندیده و پاره نشود.

 

اگر می‌خواهید شلوار خود را با اتو خط بیندازید با اسفنج آغشته به آب و سرکه سفید محل مورد نظر را مرطوب کنید، سپس اتو بزنید.

 


اگر زیپ لباس شما سخت حرکت می‌کند، قطره‌ای از روغن خیاطی یا کمی صابون به آن بمالید.

 


اگر سوزن چرخ خیاطی شما کند شده یک ورقه سمباده را زیر دستگاه قرار دهید و یک ردیف روی آن بروید تا سوزن تیز شود.

 

اگر می‌خواهید دکمه لباس شما براحتی کنده نشود، از نخ دندان برای دوخت آن استفاده کنید.


هیچ چیز بدتر از داشتن یک قیچی کند موقع برش پارچه نیست. قیچی بعد از استفاده زیاد، کند می‌شود. برای تیز شدن قیچی‌های کند و قدیمی این راهکار را امتحان کنید. با قیچی چند ورق آلومینیومی یا کاغذ سمباده را ببرید. این کار باعث تیز شدن تیغه‌های قیچی خواهد شد.

 

اگر می‌خواهید همیشه کشک سالم در خانه داشته باشید، کشک ساییده شده را در کیسه‌های نایلونی ضخیم بریزید و پس از این که سر آن را بستید در فریزر قرار دهید و هر وقت به کشک احتیاج داشتید به اندازه نیاز آن را چند ساعت قبل از مصرف بیرون بیاورید.


منبع : jamejamonline.ir

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۲:۴۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب