maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

دستگاه های جدول زن در دو نوع ثابت و متحرک تولید می شوند. بسیاری از دستگاه های بلوک زن با تعویض قالب می توانند جدول تولید کنند. با استفاده از سیستم اندازه گیر ارتفاع در این دستگاه، می توان ارتفاع جدول را کم و زیاد کرد.

دستگاه جدول زن ثابت
جدول زن ثابت ، این دستگاه ها به طور ثابت، عملیات تولید جدول را انجام می دهند و هیچگونه موتر و چرخ برای جابجایی ندارند. ظرفیت پرس دستگاه ثابت 20الی 30تن می باشد.

دستگاه جدول زن متحرک
جدول زن متحرک ، این دستگاه از چرخ و یک موتور که توان آن نسبت به وزن دستگاه متفاوت است، استفاده می کند. ظرفیت پرس دستگاه متحرک 8 الی 10 تن می باشد.

انواع دستگاه جدول زن
انواع دستگاه جدول زن، دستگاه های جدول زن در سه نوع تمام هیدرولیک و نیمه هیدرولیک ودستی تولید می شوند.

جدول زن دستی
جدول زن دستی، در این دستگاه فرایند ساخت جدول کاملا دستی می باشد و فقط یک موتور جهت ویبره قالب استفاده می شود. ویبره قالب، فرایند فشوردگی مصالح در قالب را انجام می دهد. این امر باعث می شود فضای خالی بین مصالح در قالب گرفته شود و جدول تولید شده تراکم بیشتری داشته باشد. سرعت تولید جدول در این دستگاه به دلیل دستی بودن پرس و تعداد کم قالب بسیار کمتر، نسبت به نمونه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک می باشد. اما این دستگاه قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای نیاز های کم می تواند انتخاب خوبی باشد.

جدول زن نیمه اتوماتیک
جدول زن نیمه اتوماتیک، این دستگاه از پرس هیدرولیک و یک موتور جهت ویبره قالب استفاده می کند. جدول زن های نیمه اتوماتیک قیمت کمتری نسبت به نمونه تمام اتوماتیک دارند. انتخاب بین این دو نوع دستگاه باید با توجه به نیاز و بودجه شما انجام بگیرد. جدول ها زن های نیمه اتوماتیک در یک بازه 8 ساعته کاری تعداد کمتری جدول نسبت به جدول زن تمام اتوماتیک تولید می کنند.

جدول زن تمام اتوماتیک
جدول زن تمام اتوماتیک، فرایند ساخت جدول در این دستگاه کاملا اتوماتیک می باشد. این دستگاه فقط به یک اپراتور جهت کنترل دستگاه نیاز دارد. تعداد جدول های ساخته شده در این دستگاه بسیار بیشتر از نمونه نیمه اتوماتیک می باشد. در نمونه های متحرک این دستگاه از چندین موتور جهت پرس، ویبره و حرکت استفاده می شود. این دستگاه قیمت بیشتری نسبت به دستگاه نیمه اتوماتیک دارد. این دستگاه نسبت به جدول زن دستی سرعت بیشتری دارد.

قیمت دستگاه جدول زن
قیمت جدول زن، به عوامل مختلفی بستگی دارد این عوامل شامل نیمه اتوماتیک یا تمام اتوماتیک بودن دستگاه، تعداد قالب های دستگاه ، ثابت یا متحرک بودن دستگاه، متریال و قطعات به کار رفته در دستگاه می باشد. با توجه به نوسانات بازار برای اطلاع از قیمت دستگاه های جدول زن با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

سرویس و نگهداری دستگاه جدول زن
سرویس و نگهداری دستگاه جدول زن، با نگهداری مناسب و رعایت نکات زیر طول عمر دستگاه شما بیشتر می شود.

در هنگام خالی بودن قالب از زدن ویبره دستگاه خودداری کنید.

به سمبه دستگاه فشار بیش از اندازه وارد نکنید.

ریل و سمبه دستگاه را روغن کاری کنید.

دستگاه جدول زن را در سطح صاف قرار دهید.

بعد از پایان عملیات ساخت، قالب ها را تمیز کنید.

واسکازین و روغن هیدرولیک به صورت دوره ای تعویض شود.

فروش اقساطی دستگاه جدول زن
فروش اقساطی دستگاه جدول زن، با توجه به قیمت بالای دستگاه و همچنین نوسان زیاد امکان فروش اقساطی امکان پذیر نمی باشد. امیداوریم با بهبود شرایط بازار بتوانیم شرایط فروش اقساطی دستگاه بلوک زن برای شما عزیزان فراهم کنیم.

دستگاه جدول زن اصفهان
دستگاه جدول زن اصفهان از بهترین متریال و قطعات ساخته شده است که باعث می شود طول عمر دستگاه بیشتر باشد و جدول های ساخته شده کیفیت وتراکم بالایی داشته باشند.

دستگاه جدول زن دست دوم
آیا خرید دستگاه جدول زن دست دوم کارایی مناسب را دارد؟

در جواب این سوال باید بگوییم از آنجایی که این دستگاه ها با مصالح و گرد و خاک سر و کار دارند در صورتی که به درستی نگهداری نشوند طول عمر آنها کم می شود. خرید یک دستگاه با قعطات خراب هزینه زیادی را برای شما به وجود می آورد که ما این کار را توصیه نمی کنیم.

 

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ ] [ ۰۶:۰۱:۱۲ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب