maspy
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :

به کبد آسیب وارد می کنند و هیچ محدودیت سنی هم برای این نوشیدنی ها در نظر نگرفته اند که در این قسمت از نمناک آن ها را به شما معرفی می کنیم.

کبد

نوشابه، سمی مهلک برای کبد
مطالعه ای در سال 1948 انجام شد و تاثیر انتخاب های مختلف در سبک زندگی عمومی مردم را روی سلامت و طول عمرشان بررسی کرد و به نتایج جالبی دست یافت.

آن ها تعدادی شرکت کننده را زیر نظر قرار دادند. سبک زندگی شان از لحاظ رژیم غذایی و سیگار را نیز بررسی کردند. میانگین سن این افراد هم 53 سال بود و 52 درصد آن ها نیز خانم بودند.

نتایج تحقیقات نشان داد؛ شرکت کنندگانی که به دفعات نوشیدنی حاوی شکر مانند نوشابه استفاده می کنند، به بیماری کبد چرب بیشتر دچار می شوند و چربی بیشتری داخل کبد آن ها ذخیره می گردد. البته آن ها اظهار کرده اند که این کبد چرب حاصل مواد غیر الکلی بوده و مشکلات جدی به وجود نمی آورد اما ممکن است باعث بزرگ شدن کبد و حتی درد زیاد شود.

نوشابه

تاثیر نوشیدنی حاوی شکر بر روی کبد
طبق مطالعات موجود، اگر این افراد از مصرف نوشیدنی های حاوی شکر خودداری می کردند، به بیماری کبد چرب دچار نمی شدند. حتی کسانی هم که یک بار در ماه یا حتی کم تر، از این نوشیدنی ها استفاده می کردند، کبدشان چرب تر از کسانی بود که اصلاً استفاده نمی کردند. پس می توان نتیجه گرفت که تاثیر منفی این نوشیدنی ها بسیار بالا است.
منبع : سایت نمناک

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱ آذر ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۵:۱۸ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب